من یک دخترم..

هــــــــم نفــــــــــــس
برای وقتی که صدایی برای گفتن ندارم؛ اما برای نوشتن قلم دارم..
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هــــــــم نفــــــــــــس و آدرس haam-naafas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

من یک دختــــــرم...

نگاه به صدا و بدن ظریفم نکن!!

اگر بخواهم؛

تمام هویت مردانه ات را به اتش خواهم کشید




من یک دخترم:با احساسات دخترانه ... سختم نکنید!

من یک دخترم:مهربانم ... سنگم نکنید!

من یک دخترم:ساده ام ... پیچیده ام نکنید!

من یک دخترم:عشق واندیشه درجانم است...مسخره ام نکنید!



دخترانه گی هایم لطیفند،

با زبری مردانگی هایت خراششان نده!

دخترانه گی هایم نیاز به مردانگی هایت ندارند؛

برو مردانگی هایت را

با زنانگی های یکی دیگر ارضا کن...!




شِیـطاטּ نیـستَم
فِرشـته هـَم نیـستم

خُدا هَم نیستم

فـَقط دُختَـرم!

ازنـوعِ سـاده اش...

حـَـوا گونہ فـِکـر میـکُنم

فَقـط بـہ خاطـِرِ یـک ســیب

تـا کـُجا بایَـد تـاواטּ داد...؟



کاش شعور یک عده برسه

نر بودن یک جنسیت است

ومرد بودن یک هویت؛

زیادند دخترانی که نر نیستند

ولی خیلی مرد هستن ...!




زنــــــــهآ نمــک زنـבگی انــב ....


اگـــر نباشنـב مــــرבها می گنـבنــב


بــه ســلامتی هـر چی نمـــکه




בختــری نباش که به یه مــرב نیـــاز בاره
בختــری باش که مــرב به اوטּ نیــاز בاره
ایـטּ בو با هم خیلی متفاوتــــنـב ....

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:دختر, ] [ 10:22 ] [ Nafas ]

درباره وبلاگ

خدایا آنــگونه زنــده ام بــدار که نشــکند دلی از زنــده بودنم و آنــگونه بمیــران که کـسی به وجــد نیاید از نبــودنم
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 2055
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1